ترفند اينستاگرام ترفند اينستاگرام .

ترفند اينستاگرام

مهم ترين چالش براي مبتديان در اينستاگرام چيست؟

خيلي از دوستان اولين كاري كه به فكرشان مي رسد اين است كه پيجي راه اندازي كنند و به سرعت تعداد فالوورهاي آن را افزايش دهند. مهم نيست چگونه، فقط تعدادشان براي شان مهم است. و سپس به فكر گرفتن تبليغات و كسب درآمد از آن مي افتند. البته اين هم يك روشي براي كسب درآمد از اينستاگرام محسوب مي شود ولي در بسياري از مواقع به خوبي جواب نمي دهد! در ادامه شما را با روش هاي كسب درآمد از طريق اينستاگرام بيشتر آشنا مي كنم. يكي از روش هايي كه خيلي از افراد از طريق آن در اينستاگرام كسب درآمد مي كنند فروش كالا و خدمات است. افرادي كه از اين روش براي درآمد زايي از اينستاگرام استفاده مي كنند ممكن است كالا يا خدماتي از خودشان يا ديگران ارائه كنند. ممكن است كالايي فيزيكي يا حتي ديجيتالي عرضه كنند. مثلا فروش شماره هاي رند يا فروش كيك خانگي يا فروش تورهاي آخر لحظه اي. همه مثال هايي كه زدم جزو فروش مستقيم كالا و خدمات محسوب مي شوند. مي‌توانيد با خريد ربات اينستاگرام كارهاي پيج خود را با تخصصي بيشتري انجام دهيد.

 

بدترين كاري كه مي توانيد در هنگام تلاش براي جذب فالوور در اينستاگرام انجام دهيد اين است كه مطالب را در زمان هاي تصادفي و نامتعارف پست كنيد. اگر به اندازه كافي خوش شانس هستيد كه كاربران در ابتدا شما را دنبال مي كنند، نمي خواهيد آنها را فراموش كنيد كه در ابتدا شما را دنبال كرده اند. براي مبارزه با اين موضوع، يك برنامه منظم پست را رعايت كنيد. به طور معمول، برندها نبايد بيش از چند بار در روز پست بگذارند تا از هرزنامه جلوگيري كنند، اما هر آهنگي كه داريد، آن را ثابت نگه داريد. پايبندي به يك برنامه به شما كمك مي كند تا يك تجربه ثابت براي فالوورهاي خود ايجاد كنيد و آنها را از برند خود مطلع كنيد. اما اگر تعجب ميكنيد كه چگونه ميخواهيد انتشار را در اين زمانهاي مختلف در روز به خاطر بسپاريد، ما برنامهريزي و ويژگيهاي زمان بهينه را در اختيار شما قرار دادهايم - براي جزئيات بيشتر ادامه مطلب را بخوانيد.

ساير مدل هاي محتوا را امتحان كنيد. معمولاً وقتي در يك فيد شلوغ ويديو مشاهده مي كنيد جذاب تر از عكس هستند. ارسال ويديو با چيزي شبيه به اين جمله “چگونه به” يكي از محصولات شما، نگاهي بياندازند. اطمينان حاصل كنيد كه ويديوتان صداي خوبي دارد. بسياري از افراد فيدهاي خود را در مكانهايي ميبينند كه گوش دادن به صدا امكان پذير نيست، پس براي آن دسته هم ويديويي توليد كنيد كه با ديدار بتوانند اصل موضوع را درك كنند. براي جذاب تر كردن ويديو از جمله ها و كاورهاي سوال برانگيز استفاده كنيد. افزايش لايك اينستاگرام بدون نرم افزار فقط از طريق اين روش ها امكان پذير است. Boomerang يك نوع محتوا است كه بين GIF و ويديو قرار دارد. يك فيلم كوتاه است كه به جلو و سپس به عقب پخش مي شود. ارسال بومرنگ روش عالي ديگري براي جلب توجه طرفداران شما است. Boomerang با حركت سريع و چشمگير جذاب ترين نوع محتوا است.

 

احتمالا شما هم جزء آن دسته افرادي هستيد كه به تازگي كسب و كار اينترنتي به راه انداخته ايد و مي خواهيد از اين كار سود فراواني كسب كنيد. اما آيا مي دانيد كه يكي از مشكلات اساسي پيش روي كسب و كارهاي نوپايي كه مبتني بر شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام هستند ، كمبود فالوور و لايك خوري آن هاست؟ افزايش دنبال كننده و لايك نوعي اعتماد به نفس كاذب را براي مشتري شما به ارمغان مي آورد اگر شما هم به خدمات فالوور و لايك ارزان نيازمنديد حتما به وب سايت ما سر بزنيد . تقريبا همه فروشگاه هاي اينترنتي مبتني بر شبكه هاي اجتماعي با اين مشكل كم بود لايك فالوور و حتي كامت روبرو هستند. يك راه سريع و آسان براي حل اين مشكل خريد فالوور از سايت هايي است كه اين خدمات را ارائه مي دهند. كليه خدمات ارائه شده با قيمت بسيار مناسبي براي شما مشتري گرامي ارائه مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۵:۳۸ توسط:kokab موضوع: نظرات (0)